Beatrice Hageräng

Tisdag

Publicerad 2016-01-26 22:25:40 i Vardag,

Började med att göra mina 45min cardio imorse, sen hämtade jag Nicolin och vi körde till collage. Idag var det pilates klassen, det var bra lite segt nu första gången men jag tror det kommer bli kul men jobbar mycket med coren och det är ju väldigt bra. När kursen var slut skjutsade jag hem Nicolin och for direkt och hämtade Teddy. Nu har jag lagt han, ätit min lunch, lagat middag till ikväll och gjort lunchlådor till imorgon. 

Blir ingen styrketräning ikväll för jag måste jobba så jag tar min vilodag idag i stället för imorgon.  

Tog äntligen ut min julgran igår..haha lite sent men jag tyckte om ljuset från den, så nu har jag satt ljusslingan ovanför min säng istället! Blev rätt mysigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela