Beatrice Hageräng

Söndag

Publicerad 2016-01-25 03:11:39 i Vardag,

Först åkte vi till haight and ashbury district källas även för hippie district. Där finns det massa små ovanliga affärer även hus. Men jag hittade en ny favorit affär där! Xgeneration heter den och dom hade nåt så fruktansvärt snygga kläder, köpte dock inget där men jag köpte en långklänning och ett halsband men kom inte ihåg vad affären hette. Sen gick vi omkring på Macys. Nu är jag hemma och är väldigt trött så jag ska bara se tv nu och gå och lägga mig tidigt, steg upp 7.40 imorse.... 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela