Beatrice Hageräng

Onsdag

Publicerad 2016-01-27 19:20:07 i Träning, Vardag,

Sitter och äter frukost nu, bananpannkakor såå gott! 
Ikväll är det rygg och axlar som står på schemat. 

Jag måste klippa mig snart...vill även bleka håret men jag funderar på att vänta tills före Miami. Har även börjat fundera vad jag ska änvända mitt presentkort på benefit till, har bestämt att jag ska göra lösögonfransar, sen tror jag att jag ska låta dom fixa mina ögonbryn, är även sugen på en spraytan🙈 har blivit så blek-.- 
Såg också att dom har en mascara som verkar vara bra så funderar på att köpa den! 

Från en sak till en annan, jag har rätt mycket skor..jag tog ju med mig en hel del för jag hade plats i väskan men har även en hel del nya, men vad gör det jag tycker om skor. 
+ mina orangea Nike 

Dom vita till höger beställde jag för längesen från forever 21 men jag tyckte som var aningens stora orkade dock inte skicka tillbaka dom. Men jag provade dom igår igen och jag tror jag ska kunna änvända dom endå. 

Älskar förövrigt mina nya tights !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela