Beatrice Hageräng

Myys

Publicerad 2016-01-28 06:27:31 i Vardag,


Alltså hur mysigt?! Det ser tusen gånger mysigare ut i verkligheten me. Jag trivs så himla bra i min lilla "lägenhet" utan kök, haha mitt rum här är större än min lägenhet hemma-.-  
Är så otroligt glad att jag har mitt eget utrymme och badrum där ingen stör mig, mina värdfamilj kommer aldrig in här självklart skulle dom få komma in när dom vill, inte ens barnen kommer in här vilket är väldigt skönt, hade jag bott uppe med dom kan jag bara tänka mig att dom hade kommit in rätt ofta. Jag kan även låsa min dörr är bara jag som har nycklar till den, det gör jag dock aldrig.
Jag tror att det hade varit väldigt jobbigt att komma från att ha bott ensam i ca 1,5 år till att bo med en familj med små barn. Jag älskar min värdfamilj men jag uppskattar så mycket att ha min egen tid. Jag tycker om att vara ensam ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela