Beatrice Hageräng

Måndag

Publicerad 2016-01-25 20:31:21 i Vardag,

Asså jag tycker att jag är rätt så effektiv kom hem från gymmet 9.40, skypade med Emmeli under tiden så det var kul!
Men i alla fall sen jag kom hem har jag ätit frukost, lagat massa kyckling och lax både till mig och barnen. Förbereder alltid all min mat för veckan på måndagar. Sen har jag gjort pasta till barnen, broccoli, gjort färdigt lunch lådorna, satt igång en tvätt, gjort sötpotatis pommes till mig för hela veckan och diskat bort! 
Nu ska jag snart fara och hämta Teddy. 

Ikväll är det ben som gäller på gymmet, är taggad tror även att nåt av det jag beställt från amazon kommer idag. 

Imorgon börjar min pilates kurs tror jag..kan va yogan blandar alltid ihop vilka dagar de är. Nicolin den svenska aupairen hon har också anmält sig till dom kuserna så det kommer bli super kul att ha nån att gå med. 


Lovar jag var inte riktigt sådär röd-.- det är ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela