Beatrice Hageräng

Lördag

Publicerad 2016-01-24 00:33:11 i Träning, Vardag,

Tränade imorse sen åkte jag och Nicolin till target jag hittade inget men hon köpa några saker. Sen åkte vi hem till mig och hon träffade Elie och pojkarna, skjutsade precis hem henne och nu sitter jag och ser tv. Är väldigt konstigt väder idag det regnar sen är det sol sen regnar det igen och så håller det på..
Ikväll ska Elies pappa vara barnvakt men jag ska endå vara hemma ifall han skulle behöva hjälp, men jag tror han klarar sig. Jag hade endå inga speciella planer för idag så mig spelar det ingen roll. 

Imorgon ska jag Maiken och Jasmin till SF vi ska fara redan kl 9.30...jag vet inte riktigt om jag ska träna före eller efter. Vill träna före men är så trött på morgonen. Så vi får se. Jag har då inget speciellt jag behöver köpa eller så men säkert kommer jag hitta nåt endå-.- 



Var ett riktigt svettigt pass idag, det bara rann överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej på er! Jag heter Beatrice jag är en tjej på 19 vårar. Jag bor utanför San francisco där jag jobbar som aupair och tar hand om två pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor här i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela