Beatrice HagerÀng

đŸ‘đŸ»

Publicerad 2016-01-31 01:33:25 i TrÀning, Vardag,

Jag mĂ„ste bara berĂ€tta att jag har klarat 4 veckor utan socker, bröd, snacks osv. Under den har tiden har jag inte ens varit sugen pĂ„ nĂ„got av det förren nu, sĂ„ idag unnar jag mig lite godis som mamma skickade till mig frĂ„n Sverige! Men det förtjĂ€nar jag, kan ocksĂ„ berĂ€tta att förra veckan hade jag gĂ„tt ner 6kg, alltsĂ„ 6kg pĂ„ tre veckor av trĂ€ning och kontrollerat mat intag! Hur bra Ă€r jag inte? Är riktigt stolt över mig sjĂ€lv !




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej pÄ er! Jag heter Beatrice jag Àr en tjej pÄ 19 vÄrar. Jag bor utanför San francisco dÀr jag jobbar som aupair och tar hand om tvÄ pojkar. Bloggar om min vardag och mina resor hÀr i USA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela